Gled av..

vägen idag! Vägen bara försvann och där satt jag i diket..Ringde efter en traktor,och vad händer..Jo han kör också i diket.. Promenad hem och hämtar en till traktor. Traktormannens son fick ta den och dra upp sin pappa ur diket å sedan drog pappan upp mig. Kom en bit till innan det var stopp på vägen av ett snille som kommit på att han ville skotta snö med sin traktor och gör därför en stor hög.Mitt på vägen.Sedan körde han i diket han med.Fick ta en annan väg och där var det snö minsann...Körde nästan fast på plogvallen vid E4:an också,men det gick bra... Det är som dikes-körar-dag idag... Nu tänker inte jag köra mer bil.Nä,jag skiter i det helt enkelt...
Har pysslat om mina vackra springare där i stallet istället och skottat fram ett par dörrar. Säkert är det som ogjort om en kvart,men vad gör man?? Kan bli lattjo att komma iväg till jobbet i morrn säger jag bara. Man hoppas plogbilen tar en arla morgontur,runt 6 tiden vore bra. Nää,nu blir det duschen. Inte utan att man blev lite kladdig när man skottade snö..

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Ni måste ha fått massor av snö då?? Här har också snöat men inte så jättemycket...Hoppas du får en fin måndag! Kram/Camilla

2010-12-26 @ 21:21:04
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Helena Ljunggren

God fortsättning!

2010-12-27 @ 11:36:42
URL: http://www.helenaljunggren.com
Postat av: Therese

Haha, håll dig mitt på vägen nästa gång ;)



Kram kram

2010-12-27 @ 15:32:39
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0