Gårdagen

Var kyligt men vi tog oss en liten skotertur. Skoj,men kallt! For en runda och pausade hos Johan´s jobbarkompis på kaffe. Under eftermiddagen släppte vi in Bruno hos brudarna. Han blev ganska till sig i trasorna. Småbaggarna fick också flytta med,de är ju kastrerade så det gick jättebra. Lite stallpyssel blev det,vattenkopparna hade frusit. Typiskt.. I kväll kommer grävnisse och vevar av så vi får in dörrarna som ännu inte kommit. Borde dyka upp nu tycker jag. Less på leveranstider och väntan. I dag är det jobb. I morgon bitti kliver jag av och ska vara ledig i 8 dagar! Hur skönt som helst :) Ena bilen ska på verkstad i morrn. Dragkroken ska fixas. Vi har ingen nyckel till den. Tjaaa,annars är det ju lugna gatan. Vi har bestämt dag för taklagsfesten åxå! Avvaktar till efter nyår. Ingen mening att ha nu före jul och allt.
Var på stan en dag här för att leta julklapp till Johan.Gick inget vidare,kom hem med en kofta till mig själv. Hallelulja moment...Det första icke häst-rid-ute relaterat jag har köpt på ett år tror jag ;) Till mig själv alltså. Som min vän sa,har man ett klädkonto på 349 spänn om år kunde man gott unna sig en kofta..
Nää,jag ska jobba på nu. Full rulle på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0