annandagen bjuder på snöstorm...

Japp,man vaknade upp till snöstorm idag. Fattar inte att det finns mer snö. Vart kommer allt ifrån?? Hästarna får allt stå inne en stund till... Tar mig en kopp kaffe en stund så länge. I morgon är det jobb. 10 dagars ledighet har svischat förbi. Fast det är bara 2 dygn sedan är jag ledig igen! Dagen ska fördrivas med sysslor såklart,snöstorm eller ej så ska djuren ha sitt. Ibland är det inte särskilt kul,men man måste ju! Vi funderar på att sätta in en luftvärmepump i stallet faktiskt. Klurar på det lite. Nån form av fläkt bör man ha ju,för det blir ju fuktigt när det kommer in blöta hästar...Sedan kunde man ju ställa in den så höll den ett visst gradantal. Så det kan funka kanske? Vi ska ju inte ha särskilt varmt i stallet såklart. Runt 4-5 grader bara. Men man är ju ute efter att det ska vara torr luft. Det reder sig nog :)
Nä om man skulle rota fram en gammal ST som innehåller korsord.Har sett en sån har jag för mig....
Ha en mysig annandag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0