Step it up...

Ja så är man anmäld till kurs på Slätterne med Baldur. Dags att starta upp på allvar då ;) Ska bli kul att se vad de tycker om honom....Väntar med spänning på provsvaren på cem testerna åxå...Sedan är det bara ett litet hinder kvar,vet.bes. Tror inte det är ngt problem,men det är ju långt till Januari. För övrigt fyller jag faktiskt år idag. 28...*harkel*...Man kan ju önska? Ska bli lite fika frampå kvällen,men inget allvarligt... Stallplanerna går framåt,nu handlar det bara om pengar helt enkelt. Finansieringen so to speak. Tänk att det alltid handlar om pengar,vad man än gör? Skulle vara himla händigt om det bidde lite kvar till en finka åxå... Naturligtvis hittade min karl en fårvagn på nätet...Men neeeeeeej!!! Bättre med finka tyckte jag,då kan man skjutsa hästarna åxå... Jaja,we´ll see... Näää,nu ska jag gå och göra nån nytta tänkte jag...Lika så bra det...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart ni ska ha en finka....med fronturlastning!!!! Ingen fårvagn. Nu när du och Baldur ska på kurs så är det väl bra med en sån :D

Postat av: Therese

Grattis till väldens bästa Titti idag <3

2010-08-25 @ 17:36:26
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Camillasrum

Men grattis tjejen! hoppas du haft en toppendag!

2010-08-25 @ 21:42:14
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0