Jaaaahaaaaja.

Så är det tisdag,vilket betyder MORDEN I MIDSOMER. Så ring inte mig efter 21...efter 22.30 går finemang...
Sista avsnittet för i sommar..3 avsnitt till jul har de sparat,de där på SVT.... Vet inte om jag gillar det nej...
Jaaaha,igår gick ju dagen fort som attans...Hugo och jag stack till civilisationen Birsta. Var på Hööks,leksaksaffär´n,rusta och arken. Några små scalarer råkade hitta hem till oss...Så därför fick jag lite panik och måste nu åka till stan,närmare bestämt Ströms idag... Handla/ruinera mig på grejer så vi kan dra igång stor akvariet.Det måste jag mäta åxå ja...Se hur många litrar det rymmer... Vete 17 om det inte går i mer än vad som sagts...Sedan måste Johan snickra nåt att ställa det på. Fort ska det gå!! Måste köpa beredningsmedel å andra händiga grejer till akvariet. Jag hoppas nu att Dr Väck håller sig borta och att inga småfirrar dör i flytten. Då blir jag oglad...Sedan ska jag rida i min nya sadel som jag polerade på igår :) Fortfarande befinner jag mig i min lilla lyckbubbla. Hoppas nu bara att vi ska trivas ihop alla 3. Och att stora B uppför sig på premiärturen :)
Nääää,nu ska jag stoppa i ungen frukost så vi hinner allt jag ska göra. Ha en bra dag folket!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahah jag kan tänka mig att han blir lite uppspelt då :D

2010-08-04 @ 17:00:38
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0