Fredag!

Och frivecka!!! Vi ska dock pressa hö,så slita får man ändå.... Hugo var och klippte sig igår,så nu ser han ut som en ny pojke :) Sedan var de och köpte gympadojjor till gymnastiken. Det är som en del som ska till....
Min födelsedag var ju bra. Fick en endagars kurs på Slätterne av min sambo :) Tanken är att jag ska få hjälp med Baldur´s "knappar".Tölten mest då....Passen är ju den gångart han väljer själv,så den ska vi inte koncentrera oss på nä. Min mamma och pappa samt syster med familj kom åxå på lite fika,sedan tar vi resten i helgen. Ikväll får jag inte glömma åka och ta in hästarna hos grannen!! Måste påminna mig själv lite... Är sugen på Open trot fram å tillbaka...Ryttargården/sverigetäcket är där och jag vill köpa transportskydd. De har special för islandshäst nämligen. Mycket bra ställe det där ;)Men jag kan ju beställa på nätet lika gärna så.... Näää,dags för frukost så jag orkar pressa hö.... Måste pressa upp lite så vi har till baggarna. Om en månad åker de på slakt,men tills dess ska de ju äta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0