Måndag igen..

Vart tar helgerna vägen när man är ledig??? Här har det kalasats helgen lång. Hugo är nöjd med paket. Samlat ihop slantar så det nu blir det väl lego igen :)
I dag har jag hjälpt Lisa med sin kuse lite. Han är lite tjorvig att lasta ur så jag hängde på som medhjälpare....
Gick ju bra det. Nu ska jag se vad kylen innehåller...Hungrig!! Har städat i stallet lite,skurat mina skor..Det såg mest ut som om jag släpade på 2 lerhögar ju...Nu ska de få torka så jag kan smörja in dem lite. Annars är det som vardag som alltid. Ska väl hämta barn å greja. Handla lite å så...Har hjärnsläpp på middagsfronten...Lutar åt att jag lämnar över ansvaret till sambon ;) Näää,nu ska jag käka lite..Synes!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Fint det blev på den nya bloggen! Gillar färgerna :-) Hoppas du får en bra kväll! Kram

2009-11-09 @ 18:54:39
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0