Jobbar på...

Jag har som jobbardygn i dag med..Ledig dag i morrn,sen ska man på´t igen på torsdag..Planerar mig en tripp till Hööks på fredag å Hugo ska på Toys´r´us,eller hur det stavas. Han hade förlagt sin välfyllda plånbok,men vi hittade den i botten av en legolåda... I går kapade vi juvelerna på Thorsten..Han var sig inte lik på hela kvällen igår,men i morse var det full rulle igen... De har lite öronskabb åxå så medicin mot det ska de åxå få :)
Jag har hittat så bra thermoridbyxor jag vill ha på Agersta ridshop...Men de kostar alldeles för mycket tycker jag...Så är det ju för jämnan ;)
I morgon firar jag å Johan 10 år tillsammans.Inte för att det blir så mycket fira. Kan tro att han kanske har glömt det till å med ;) Men det var väl skitsamma... Han fyller ju dessutom år snart,i början på december å jag har lite idétorka. Han skulle behöva en hel massa grejer,men inget jag tycker det är skoj att köpa... Men jag hittar på nåt... Vi får väl se vilka som dyker upp å gratulerar denna gång. Vi har ju avverkat våra födelsedagar på löpande band här :) så kanske är folket trötta på tårta ;) Vissa iallafall. Näää,jag ska slita vidare... Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0