Fredag...

å sista lediga dagen innan nu jobbsväng...Har egentligen baaara lust att åka på Globen i helgen,men jag jobbar ju så det blir inget av med det inte...Synd för mig...
Sitter å dricker kaffe i lugn å ro. Sonen har åkt till skolan,knäkompisen (Thorsten) är ute.Annars har han en förmåga att ständigt ligga i knäet.Ganska irriterande efter ett tag.....
Ska pula på med diverse idag i vanlig ordning. Har inget speciellt på schemat,tar dagen som den kommer idag. Är gräsligt trött så nåt annat orkar jag inte.. Näää,nu ska jag fylla på i koppen....Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag blev erbjuden att åka till globen men tackade nej, jag har ju tappat intresset totalt!



Kram

2009-11-27 @ 21:03:01
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Men Therese!!!

2009-11-28 @ 06:12:46
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0