För dagen arbetsmyra..

Jaa,jobbsvängen har startat upp igen. Hemma är sambo och son. Sambon är inte helt pigg. Förkylningsbacill...
Själv ska jag väl inte klaga :) Förutom att dygnet har för få timmar så är väl allt OK. I morgon har jag ledig dag så då ska jag rida med Tina. Satt å kikade på Hööks hemsida och listan på vill ha blev lång. Reflexridtäcke SKA jag köpa... Sedan vill man ju ha småplock... En reflexjacka skulle sitta fint åxå :) Å vinterridstövlar...Å termobrallor...Jaa,ni ser ju själva. Man är värre än barnen ;) Har lite ågren inför julen nu.Tycker det går med ett rasande tempo....Kan inte fatta vart tiden tar vägen... Har en del klappar kvar,minst sagt. Sedan fyller ju sambon år och där blir det jobbigt att fundera ut nåt...Jag har tyvärr inte råd att köpa en Tidaholmsvagn eller nåt sånt. Hade ju varit skoj man haft det men näää,pengarna räcker inte till det...Jag ska nog hitta på nåt :) Nää,nu ska jag jobba vidare :) Ha en trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0