Tisdag...

Ja här händer det grejer. Vi har köpt bil. En saab 9-3 av årsmodell 2004. Vi har dock inte gjort upp ännu.Ska väl pysa neröver endera dagen.... Nu har hovslagaren var här för rond 2 och i dag har vi åxå bokat in 2 djurkommunikatörer. Lite skeptisk är man ju,men de har varit hos oss en gång förut och då berättade de grejer de omöjligt kunde känna till,så vad vet man??? Får väl se vad som stämmer... Ganska intressant iallafall...
Jaha,annars så rullar tiden på. Dygnet har för få timmar.Jag hinner inte med mig. Friveckans slut närmar sig hastigt!! På fredag kliver jag på igen. Men än har jag 2 lediga dagar kvar :)
Jag har åxå beställt den där filmen jag vill ha. "Inridning av islandshästar". Kostar 695 spänn,dyrt jag vet. Men den verkar inte finnas begagnad så jag får hosta upp slanten... Vill verkligen ha den iallafall,jag har ju del 2 så...
Nää,nu ska jag invänta pizzan som Johan är å köper :) Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Grattis till bilköpet, den ska vi ragga i ;)



Duuuu, finns det hemmafruarna alla säsonger att ta hem? Jag har ju missat typ 5 säsonger, haha!

2009-12-08 @ 22:22:58
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

I will check :)

2009-12-09 @ 07:03:49
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0