SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen snöar det!!!! Inget regn :) Lite vitt på backen lyser ju upp i mörkret!
I dag har lilleman också fått vara hemma. Ingen mening att gå en dag tyckte jag. Fixat lite i stallet..Ska julpyntas lite där åxå kanske?? Ska kolla om jag har nåt glitter dit iallafall ;) Hämtat Julia har vi gjort,varit på ICA maxi,sedan hem via "kvarna" där vi i vanlig ordning hämtade spån.Det var fasligt vad det går åt... Nu kokar potatisen,Hugo har bestämt mat idag,prinskorv och potatis ;) Johan gick och microvilade lite.Han ska ju jobba inatt och han var först upp i morse,fast jag var inte långt efter..... Vi myste lite extra bara,Hugo och jag.Snart vill han inte krypa ner i sängen och mysa längre så man får passa på! Nu ska jag börja duka bordet! Ha en härlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0