Nödvändigheten av ett tele-zoom...

Den ser ni här nedan......



Här är min sångfågel iallafall. De framförde Def Leppards-Pour some sugar on me,till min stora glädje ;)


I övrigt så knallar det väl mest på. Julskinkan står i ugnen...Den fick inte plats i den största av kastruller... Sambon är ute å fixar julgran eller ska man kalla det klätterträd för katter i år? Benda Bumla är lagd i jord nu så jag slipper oroa mig att några djur ska gnaga på henne. Sökandet efter hennes efterträdare pågår för fullt. Den hästen har stora skor att fylla... Nu ska jag sätta fart med det som ska göras innan Affe ska hälsa på :)) Måste åka å mata kaniner och ska en sväng på ICA..... Ha en trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Önskar dig en riktigt god jul! Kram Camilla

2009-12-23 @ 21:51:51
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Ja du, vem vet vad tomten har i säcken... Kanske får du fina objektiv!!

Tusen tack för A´s julklappar, du är så himla snäll!



STOR JULKRAM TILL ER ALLA <3

2009-12-23 @ 22:58:13
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0